close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת וילות להשכרה בטוסקנה ליצירת חוויה תיירותית בלתי נשכחת

מערכת שורשכח אדר א, תשעו08/03/2016

כשאתם חושבים על ההוויה הכללית של איטליה, משכרת ומכשפת- אתם פעמים רבות חושבים למעשה על טוסקנה שמהווה את הריכוז המקסימאלי של כל המאפיינים הללו

תגיות:
וילה בטוסקנה
צילום: יח"צ האתר

איטליה מהווה את אחת האטרקציות התיירותיות הידועות ביותר בכל אירופה. כשאתם חושבים על ההוויה הכללית של איטליה, רומנטית, משכרת ומכשפת – אתם פעמים רבות חושבים למעשה על טוסקנה שמהווה את הריכוז המקסימאלי של כל המאפיינים האלה שקורצים כל כך לתיירים. טוסקנה ידועה בזכות היינות שלה, המפורסמים באיכותם בכל העולם, בזכות שמן זית איכותי ביותר, והאווירה הקסומה והרגועה המלווה את החבל האיטלקי הזה, הידוע בין השאר במגדל פיזה, כפרים פסטוראליים, הרים מקסימים, המרכז התרבותי השוקק של פירנצה והעיר סיינה העתיקה שהשתמרה היטב עוד מימי הביניים. כל אלה הופכים את האזור למקום בילוי מושלם, הן במסגרת שהות בבית מלון או וילות בטוסקנה.

מה אפשר לעשות בטוסקנה?

אזור טוסקנה מספק בילויים המותאמים לכל אדם, כל גיל וכל סדר גודל של תקציב. בגלל שההימצאות באזור כבר מעניק לכם חוויה בלתי נשכחת של אווירה אירופאית בשילוב גורמים מייחדים, כגון טיוליי יינות, סיורים בהרים, ביקורים בכפרים פסטוראליים ומרוחקים מהקלישאות התיירותיות. אך גם לא רחוק מדי, ניתן לעשות את התצלומים הנדושים עם מגדל פיזה שמנסים ליישר או מחזיקים על גבי כף היד. במילים אחרות, השאלה מה לעשות בטוסקנה אינה קריטית ביותר, אך רבים מתלבטים לגבי נושא השהות, מהי האופציה העדיפה, בית מלון או דירות נופש בטוסקנה.

 

מה עדיף, בית מלון או וילות להשכרה בטוסקנה?

יותר ויותר אנשים מעדיפים כיום להשכיר דירות ייעודיות לתיירים ולא בתי מלון. מדובר בהעדפה אישית, אך ככל שהעניין נוגע לאזור זה של איטליה, בחירת וילות להשכרה בטוסקנה יכולה להיות אופציה עדיפה, משום שהיא מעניקה את האפשרות ליהנות מא' ועד ת' מההוויה המקומית, כאילו שאתם מתגוררים במקום. אנשים המעדיפים את המרחב הפרטי שלהם גם יעדיפו דירות יחסית מבודדות על פני בתי מלון שוקקי אדם. בנוסף, כאשר מתגוררים באופן עצמאי, יש הרבה יותר סיבות לצאת לשווקים הנודעים של איטליה וליהנות ממגוון מאכלים שאתם רוכשים בעצמכם (ואולי אפילו מבשלים במסגרת מקום המגורים שהשכרתם) – עבור רבים החוויה של "לעשות כאילו אנחנו חיים כאן" הינה הרבה יותר מרגשת ומשחררת מאשר טיול תיירותי רגיל, מאורגן וצפוי מראש.

כיצד משכירים דירות נופש בטוסקנה במחירים משתלמים?

ההזדמנויות הרבות בעולם התיירות כיום מאפשרות למצוא פתרונות מגורים רבים במחירים נוחים לכל כיס. הדבר מתאפשר בזכות העובדה שבכל מדינה אנשים רבים מסדרים את הנכסים שלכם על מנת להתאים אותם לשהות של תיירים. באמצעות חיפוש באתרים ניתן למצוא פתרונות מגוונים לנושא. בנוסף, קיימות חברות העוסקות בהתאמת נכס לדרישות שלכם וגם ליווי צמוד במידת הצורך, כך שתוכלו להיות עצמאיים במסגרת דירות נופש בטוסקנה, אך באותו זמן תמיד תדעו שיש למי לפנות במקרה של בעיה כלשהי. התאימו לעצמכם את תכנית המגורים שלכם בטוסקנה ותיהנו מחוויה איטלקית רומנטית ובלתי נשכחת.

המאמר מוגש באדיבות קאזה איטליה – וילות באיטליה

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה